Het zit de Plugjes niet mee - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Het zit de Plugjes niet mee - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Het zit de Plugjes niet mee

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

01 Mei 2009 | Nederland, Koedijk

Vrijdag 1 mei 2009
Vanmorgen hebben we de orthopeed in Haarlem gesproken, waar Teun een second opion had gevraagd.
Uit de MRI was al geconstateerd dat het kraakbeen in de knie zodanig was beschadigd dat onze fietstocht naar Santiago de Compostella in iedere geval uitgesteld moest worden. Uit Den Helder, waar ze een nieuwe methode hebben om het kraakbeen te kweken, kregen we bericht dat de beschadiging zodanig was dat zij er niets meer mee konden. Vanmorgen hebben we gehoord, dat Teun 29 mei weer geopereerd zal worden. Daarna moet hij 6 weken met krukken lopen, mag het been totaal niet belasten en daarna revalideren en dat zal ongeveer 4 maanden in beslag nemen. Onze begeleiding van lopers van de langste estafette van Amsterdam naar Praag en weer terug gaat in ieder geval wel door. Als je nog wilt sponsoren: er zijn nog leuke T-shirts te koop voor 10 euro. (Zie bijgaande foto) Aansluitend gaan we een weekje met de kampeerwagen weg.
Het is erg dubbel. We hadden ons erg op de fietstocht verheugd, maar Teun zijn knie gaat nu even voor.
In september 2010 gaan we in ieder geval de monstertocht naar Burkina Faso fietsen. Ik hoop tegen die tijd jullie weer via deze website op de hoogte te houden.
Kijk op:
www. purmerent.nl
www.fietsenvoorburkina.nl
Lieve groet, Teun en Gerda Plug

• 09 Juni 2009 - 09:10

Els Rijkhoff:

Hoi Gerda en Teun,

Leuk, om jullie site te bezoeken!
    Wel pech voor jullie, rond Teun zijn knie. Het is ook een ingewikkeld gewricht.
    Heel veel Sterkte daarmee de komende tijd.

Sinds kort fiets ik op een E-Bike en dat is Super! Big Smile!
    Verder hebben wij een overstroming gehad in Oterleek met die nacht noodweer. Afvoerpijp kon water niet aan ( en dus een verstopping) en de keuken stond blank. Water in bestekla, voorraadla en alle aanrechtkastjes.... Nu stroomt het weer door en krijgen we een nieuw keukenblok. Lade paste niet meet, nadat hout begon te drogen.

Nou, groetjes en veel Succes met alles!

Els