Eerste dag zit er op - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Eerste dag zit er op - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Eerste dag zit er op

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

12 Augustus 2009 | Nederland, Landsmeer

Na een schitterende zomer gaan wij op weg en wat denk je? Het regent, maar gelukkig niet lang en het was niet koud.We zijn uiteindelijk om 13.30 uur vertrokken en waren om 17,00 uur in Landsmeer op camping de rietveen. We genieten wel weer vn onze tent (ook nieuw). Morgen gaan we wel 80 km fietsen. Groet Teun en Gerda.

• 13 Augustus 2009 - 21:04

Geja:

Julie hadden vorige week gezegd dat het helemaal vakantie zou zijn als het zou gaan regenen.Nou dat gebeurde ook woensdag, gelukkig niet lang en volgens mij hebben jullie de wind in de rug.Dus het gaat helemaal lukken, veel fiets plezier. groetjes geja

• 14 Augustus 2009 - 15:30

Adama:

Ik wil eigenlijk weten hoe gaat het met je knie? Gaat nu dus beter? Dan wens ik jullie goede reis en een mooie tocht!

• 14 Augustus 2009 - 17:12

Rina:

Wat leuk om jullie zo te volgen.Teun gefeliciteerd met je verjaardag Hoe voelt dat 60 maar je bent zo oud als je je voelt en dat is natuurlijk veel jonger.Liefs en geniet ervan

• 14 Augustus 2009 - 20:16

Martha:

jullie lekker over dag gefiets en wij met een grote groep sávonds bij de full of live.
    heerlijk zweten 5 kwartier spinnen
    sucses met jullie trip
    doei

• 16 Augustus 2009 - 16:46

Rina:

lieve zus gefeliciteerd met je verjaardag als cadeau heb ik mooi weer voor jullie geregeld in ieder geval de komende week

• 16 Augustus 2009 - 19:02

Geja:

Ger Gefeliciteerd met je verjaardag morgen,enne waar zijn jullie nu, we willen jullie wel volgen. Moet je wel schrijven over de reis.
    Want jullie mogen stiekem niet te veel fietsen per dag.
    We nemen een borrel op je.
    Kus Geja