Moooi weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Moooi weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Moooi weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

16 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
Nadat we woesndag een uur regen hebben gehad hebben we daarna alleen maar mooi weer gehad, geweldig. We zijn via Hagestein, Liempde en Diest nu in Profondeville. We genieten er zo van dat we nu in een hempie kunnen fietsen. Zaterdag was in Belgie een feestdag en de winkels waren dus dicht, moesten we gisteren en vandaag alweer uit eten. En vrijdag waren we al uit eten geweest omdat Teun toen 60 werd. Het iedere dag fietsen is weer even wennen, je voelt toch wel dat je een hele vracht bij je hebt. We gaan om 10 uur naar bed (behalve nu) en zijn om half 8 weer op. We slapen dus heel veel.
Tot de volgen keer. Teun en Gerda ook.

• 17 Augustus 2009 - 19:46

Elsje Rijkhoff:

Hoi Gerda en Teun,

Fijn dat jullie goed weer hebben. Het is hier ook steeds lekker weer weer.
    Wij zwemmen daardoor veel 's avonds in zee en afgelopen zaterdag kregen we gezelschap van een zeehond! Het water is door de zuidwestenwind ook best schoon. We stonden wel raar te kijken en eerlijk gezegd vond ik het ook een beetje eng, want hoe reageer je op een zeehond???

Wel erg dat jullie steeds uit eten moesten, maar ja, je moet er wat voor over hebben om zo'n end te fietsen!

veel succes en Goed weer toegewenst!

hartelijke groetjes,

els
    XXX

• 18 Augustus 2009 - 14:12

Rina:

Hoi jarige job
    Nogmaals gefeliciteert
    Dat van het mooie weer klopt he ?Het weer is echt haast te mooi om waar te zijn Je krijgt wat je verdient nu maar hopen dat het zo blijft anders klopt deze theorieniet

• 18 Augustus 2009 - 20:23

Sandra:

Heee jarige, van harte gefeliciteerd!!!!
    (^)

Lekker dat jullie nu van dat mooie weer hebben.

Groetjes van de andere jarige.

• 19 Augustus 2009 - 10:31

Petra & John:

Hé kanjers ! Jullie gaan weer een prachtig avontuur tegemoet. Wat heerlijk die vrijheid om zo naar Faro te fietsen. Wat zullen jullie weer een hoop beleven ! Ja de oudjes doen het weer goed (nog gefeliciteerd Teun !). Ik ga jullie op de voet (fiets) volgen; vindt het onwijs dapper en stoer wat jullie doen. Ik hoop dat alles goed gaat en duim voor prima weer.Ik zal geregeld een reactie plaatsen. En blijf schrijven he !
    Succes !

• 20 Augustus 2009 - 19:33

Martha:

nog van harte gefeliciteerd allebij