We zijn in Spanje - Reisverslag uit Taradell, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu We zijn in Spanje - Reisverslag uit Taradell, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

We zijn in Spanje

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

08 September 2009 | Spanje, Taradell

De oversteek van de Pyreneen is ons zwaar tegengevallen, het was niet hoog, maar wel steil, 15 tot 16 % en volgens mij nog steiler, we moesten in het kleinsteverzet nog af en toe gaan staan. De laatste 2 km was onverhard. Maar goed, het was wel autovrij. Vandaag hadden we een korte etappe 50 km, maar bijna alles klimmen, we hadden een gemiddelde van 9 km per uur. Daarbij kwam ook nog dat de weg geasfalteerd werd en we waren gewaarschuwd maar wij dachten dat we er wel door zouden kunnen met de fiets, nee dus. Achter de vangrail met de fietsen(bagage eraf) en later heeft een aardige meneer met een grote wals onze bagage weer naar de fietsen gebracht. Er zijn niet zo veel campings onderweg en morgen moeten we voor de eerste keer in een hotel, wel lekker, weer in een gewoon bed slapen. Nog steeds mooi weer, 36 graden. We genieten nog steeds volop. Adios.

• 08 September 2009 - 21:38

Marielle:

Lieve pa en ma, klinkt wel echt als een Plugge route!! Ik zie geen berichten meer over de knieen dus dat zal wel goed gaan. Passen jullie wel een beetje op!! Met Donny gaat het goed op school en met de rest gaat het ook goed. Leuk om weer iets van jullie te lezen. Doe voorzichtig en geniet even van het bed. Dikke kus van ons allemaal.

• 09 September 2009 - 14:39

Marjan Gravemaker:

Ha Gerda en Teun, Leuk en fijn jullie bericht te lezen. Gelukkig genieten jullie van de tocht der tochten.Lijkt mij toch wel erg heftig, zoals je schrijft 40 x het kopje van Bloemendaal, knap hoor.
    Ik wens jullie en voorspoedige reis verder, en neem ook je rust! Geniet ze! Hartelijke groet Marjan G te Sint Pancras

• 10 September 2009 - 08:46

Willemien:

Wat een belevenis daar achter de vangrail! En gelukkig zijn er overal ter wereld aardige mensen. Dat kunnen weinig mensen zeggen dat hun bagage na is gebracht met een grote wals. En wat hebben jullie nog een mooi weer.

• 05 Oktober 2009 - 17:42

Martha:

hoi plugjes nog even en we zien elkaar weer, ben wel blijven trainen ,maar denk dat het niet genoeg is om jullie bij te houden, met die ervaring van jullie. geniet nog even met volle teugen. groetjes Martha