Hotel - Reisverslag uit Santa Coloma de Queralt, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Hotel - Reisverslag uit Santa Coloma de Queralt, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Hotel

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

09 September 2009 | Spanje, Santa Coloma de Queralt

Na 104 km gefietst te hebben vandaag kwamen we vandaag dus in een hotel. Poepie luxe, heerlijk meteen in bad geweest. De route van vandaag zal je niet verbazen: dalen en klimmen. Maar nu even lekker geen tent opzetten, en lekker slapen in een geweldig bed, waar ik nu op zit om dit verhaaltje in te typen. Heel leuk plaatsje, hebben op een pleintje in het oude centrum een biertje gedronken. Welterusten.

• 10 September 2009 - 08:54

Willemien:

Heerlijk he die luxe van een echt bed en zomaar een bad te kunnen nemen!
    Maar ik kan jullie wel benijden dat jullie nog aan het fietsen zijn en in de tent slapen.
    We hebben het nog wel eens over onze reis en maken ook al plannen voor het volgend jaar.
    Ws gaan we een begin maken met de Noordzee-route, deze begint in Frankrijk. Gerda en Teun geniet nog van de reis.
    Groeten van Willemien en ook van Ed

• 13 September 2009 - 20:31

J+r:

Hoi Ger en Teun,Heerlijk om te horen,dat jullie zo genieten.Alleen niet te vaak in die hotels,anders gaan we denken,dat we het ook kunnen.Grapje,we moeten echt niet denken aan die bergen en t aantal km per dag.De duinen in Holland zijn voor ons al inspannend genoeg!Wij genieten nog steeds.Lfs J+R.