Andere wereld - Reisverslag uit Ksar el Kebir, Marokko van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Andere wereld - Reisverslag uit Ksar el Kebir, Marokko van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Andere wereld

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

02 Oktober 2009 | Marokko, Ksar el Kebir

Marokko is weer ff anders dan Spanje en daar bedoel ik niet alleen het land maar ook het toetsenbord.We wijn nu in eenInternetcafe. Op de boot naarMarrokko kwamen we de Belg weer tegen die we in Azorlq hadden ontmùoet op de camping. Sameb over en even later samen overdegrens en datging niet vlekkeloos. Teun hadeenlekkebandenik dacht;komlaat ik dqt eens leuk filmen, dqt iseenhelerelgeworden.Je hebt weker al door dat de a ergens qnders zit. Verder is alles goed gegaan. Ik wordt welaangestaard, metmijn fietsbroek. De eerste nacht hebbenweopeen cqmpinggestaan. Ietsandersdanwegewend zijn. Verderin hotels;Wezijn van Ceuta naar Martiltoen naar ChefChaouen, Oezzanne en dus in Ksar el Kebir; Mensen zijn heel aardig en willen je grqqg helpen.Dinsdag gaan we weer terug naar Spqnje,voor delaatste km naar Faro: Wekomen woensdqg 14 oktober weer in Nederland. We gaan dan fietsend naar huis; Jullie kunnen ons niet met onze auto ophalen,omdat hij niet gekeurd is. Dat hoorden we op de dag datwevertrokken. 9 weken, en nu nogmaar anderhalve week, het is voorbij gevlogen. Hetenigwatwemissen is schone kleren en schone handdoeken; Het broodje kaas hebben we hier ql gehqd,We kwamen nl in een Lidl met >Hollandse kaas, smullen dus! Als we in Spanje zijn mailen we weer.Geja en Frans , fijn vakatyie in Turkije. Rina alvasteen fijn verjaardag,vertel je Tiny ook mijn verhaaltjes,want kaarten sturen doen weniet; ErikenMarielle bedankt voor het maken van delekkage.

  • 03 Oktober 2009 - 13:44

    Rina:

    Hoi bikkels
    Het gaat nu wel erg snel vind ik in het begin denk je dat is lang maar het is inderdaad zo weer voorbijTini hou ik goed op de hoogte,maar marco kijkt ook wel eens Heeft ook nog een reactie geplaatst maar ik kan hem niet vinden Jullie moeten maar een andere keer op mijn verjaardag komen als je ook je boek over de reis af hebt We zijn benieuwd Ik ben toch weer blij als jullie terug zijn
    liefs HANS EN RINA

  • 06 Oktober 2009 - 12:23

    Marielle:

    Lieve pa en ma. Even een hele dikke kus van mij. We zien elkaar snel weer!! Jullie kunnen dan heerlijk uitrusten van de vakantie, Kus van Marielle en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerda en Teun

We gaan weer fietsen in Amerika. Vind je het leuk om ons te volgen? Geef dan je Emailadres op. Krijg je vanzelf bericht wanneer we een nieuw reisverslag hebben geplaats.

Actief sinds 10 Maart 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 75402

Voorgaande reizen:

03 Mei 2015 - 15 Augustus 2015

Trans America Bicycle Trail 2015

29 Januari 2011 - 26 Juli 2011

Plugjes naar Amerika 2011

17 Mei 2010 - 30 Mei 2010

Naar Alpe d Huez op de tandem 2010

12 Augustus 2009 - 14 Oktober 2009

Koedijk - Marroko - Faro 2009

Landen bezocht: