Ontmoeting - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Ontmoeting - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Ontmoeting

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

06 Juni 2010 | Nederland, Koedijk

Eerlijk gezegd waren we redelijk kapot toen we eindelijk op de camping van Allemont waren. Mensen die ooit de weg van Vizille naar Bourg d'Oisans hebben gereden weten dat deze weg ongeveer 25 km lang een beetje stijgt. En als je dan op de laatste dag van je reis, op de tandem met bagage 140 km achter de rug hebt en dan nog 25 km moet klimmen dan kan ik je verzekeren, je bent dan gewoon op. Gelukkig waren de laatste 4 á 5 km vlak of een beetje naar beneden, dus toen ging het opeens weer snel. De Spar in Allemont was nog open dus konden we nog gauw even boodschappen doen.
We gingen naar de camping waar 3 jaar geleden Rene en Sonja uit Bergen hebben ontmoet. Zij waren ongeveer gelijk met ons op vakantie gegaan met de kampeerwagen naar Frankrijk. Ik heb er nog aan gedacht onderweg, misschien staan ze wel in Allemont op de camping als wij aankomen. Maar dat zou wel heel toevallig zijn. De vrouw van de camping wees ons een mooi plekkie aan. Ik zag verderop een kampeerwagen staan met een herdershond en 2 mensen die druk waren met hun voortent. Het zal toch niet????? Ik roep: Sonja, en ja hoor er wordt gereageerd. Eerst natuurlijk heel verbaasd en daarna heel enthousiast komen ze op ons af. Maar wat is er met Rene? Zijn arm in een mitella, verband om zijn arm en been. Om een heel lang verhaal kort te maken, gevallen bij de afdaling van Alp d;Huez, gebroken schouder en aan de rechterzijkant helemaal open.
Hij moet met spoed terug naar Nederland. En wacht op telefoon van de ANWB.