Een dagje relaxen - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Een dagje relaxen - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Een dagje relaxen

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

06 Juni 2010 | Nederland, Koedijk

Het was dus dinsdag dat we op de camping van Allemont aankwamen. En donderdag werden we in Oz d'Oisans verwacht, we hadden dus 1 dagje om te relaxen. Ik was nog vergeten te vertellen dat het weer erg meezat, we hadden mooi weer en windje mee de hele weg hiernaar toe, geen spetter regen en het werd steeds warmer. Moesten we in Nederland nog een lange broek aan en warme handschoenen, in Frankrijk fietsten we in een hemdje en dronken we weer 4 a 5 bidons leeg. Woensdagmorgen werden we wakker van de regen op de tent en het regende behoorlijk. Eerst maar eens koffie maken. We hoorden iemand om onze tent lopen en opeens vroeg er iemand, hebben jullie zin om bij ons te komen ontbijten? Dat lieten wij ons niet een tweede keer zeggen: Graag!! Heerlijk in de kampeerwagen ontbijten en maar gieten buiten. We hadden heel wat te vertellen en Rene natuurlijk ook. Het duurde dus erg lang dit ontbijt. Hierna was het ook weer droog en om de spieren een beetje los te maken gingen we een stukje lopen, naar Bourg d'Oisans, heen en terug ongeveer 25 km. Terug op de camping hoorden we dat Rene donderdag naar huis zou vliegen. Maar de kampeerwagen moest ook naar huis. Sonja kon niet met Rene mee, want de 2 poezen en Angie, de herdershond konden natuurlijk niet alleen. We hebben uiteindelijk afgesproken dat Teun (en ik ook)zondag de kampeerwagen naar Bergen zou rijden. Dus nadat we ons hele programma van de sportschool hebben afgewerkt. Zo zie je maar, het gaat niet altijd zoals je gepland had.