Weer een stapje verder - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Weer een stapje verder - Reisverslag uit Koedijk, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Weer een stapje verder

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

06 December 2010 | Nederland, Koedijk

Hi folks,

Na ons uitstapje naar Istanbul, waren we benieuwd of de routekaarten die we in Amerika hadden besteld aangekomen waren. En ja hoor, een grote stevige enveloppe uit de States lag tussen onze post en kranten. Enthousiast alle kaarten bekeken, maar helaas we hadden er 10 besteld en er zaten maar 9 in de enveloppe. Gelijk gemaild en tot op heden nog niets vernomen. Maar we hebben goede moed dat het goed komt. Verder hebben we zaterdag voor het visum Amerikaanse pasfoto's laten maken. De afmetingen zijn iets anders dan in Holland. Om een visum aan te kunnen vragen moet je eerst via Internet een formulier invullen waar echt alles wordt gevraagd, zelfs hoe je vader en moeder heten, en of je criminele dingen hebt gedaan, enz. enz. Ook de (digitale) pasfoto toevoegen. Vanmorgen hebben we een afspraak gemaakt voor een "interview" in Amsterdam bij: The Consulate General of the United States. 28 december 2010, 's morgens vroeg hebben we een afspraak. Dus het wordt nu toch wel spannend.
Ik bericht wel weer als het gelukt is met het visum, dan weet ik ook of we de ontbrekende kaart al hebben.

See you.

• 07 December 2010 - 15:19

Rina:

Het komt vast allemaal voor elkaar .als jullie je tanden ergens inzetten houden jullie het vast tot dat alles gelukt is dus even doorbijten
    liefs

• 09 December 2010 - 19:37

Sandra:

Kijk je bent al begonnen, nou dan kan ik je voorbereiding mooi gaan volgen :)

• 26 December 2010 - 22:50

Henk En Marjan:

Hai Plugjes,
    Wat zien we nu? Gaan jullie naar Amerika? Toe maar, wat een eind weg! We zien een routekaartje, gaan jullie die fietsen?
    Eerst maar het visum rond, we wensen jullie veel succes bij het 'interview' overmorgen!
    (en Gerda, ben je nu zestig??????!!!! :)

groetjes Henk en Marjan

• 29 December 2010 - 08:21

Pien En Alex :

Wowwie ! Er staat weer een mooie trip op !! Ik ben nu al benieuwd naar al jullie avonturen.

Liefs
    Pien en Alex

• 24 Januari 2011 - 09:44

Anneke:

Ik tel met jullie mee de dagen af,spannend,spanend spannend

liefs Anneke