Heidi - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Heidi - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Heidi

Door: Gerda en Teun ook

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

14 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

We hebben zojuist een bericht ontvangen dat Heidi van Croonenborg op 8 juli is overleden. Zij was pas 38 jaar, maar heeft zoveel meegemaakt in haar leven. En als je zo'n bericht leest dan beseffen wij des te meer dat wij geluksvogels zijn, dat we deze reis in goede gezondheid kunnen maken.

• 14 Juli 2011 - 06:51

Marielle:

Lieve Pa en Ma,

Even een dikke kus van mij omdat ik heel veel van jullie hou en het toch heel fijn vind als jullie weer op Nederlandse bodem staan!!!!

• 14 Juli 2011 - 08:55

Cilia:

Wat een verschrikkelijk bericht.

Ben het helemaal met jullie eens dat we dankbaar mogen zijn met ons leven en welzijn.

Jullie en ook hen die Heidi kennen veel sterkte.

Groetjes van Cilia en Jan

• 14 Juli 2011 - 09:25

Hans En Rina:

Wat een vreselijk bericht ,als je Ed en An nog mailt of spreekt wens ze dan veel sterkte toe Je moet zeker blij zijn als je gezond bent ,dat moet je koesteren

• 14 Juli 2011 - 17:35

Stefan,nadja,kids:

Lieve Ger en Teun,

Jeetje wat erg!! Veel sterkte ook voor Ed en An!! Veel liefs, dikke kussen we denken aan jullie.

Stefan, nadja, naomi en jesse