Klimmen!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Klimmen!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Klimmen!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

29 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

We hebben nu een paar dagen flink moeten klimmen, en af en toe viel dat niet mee. Als een plaatsje op 7 km ligt en je fietst niet harder dan 7 km per uur, ff raden hoe lang je er dan over doet. Het weer is prima, zon en af en toe wat wolkjes. We waren vannacht in La Chaise Dieu en dat lag op 1000 meter. Ik kan je vertellen, dan is het best fris, vooral toen we vanmorgen weggingen. In totaal hebben we nu 1550 km gefietst, dus we gaan lekker. Ik denk dat we een trouwe fan hebben, Els, heel leuk, steeds weer wat van je te lezen, hoe gaat het met de zitkuil? En een reactie verleden keer van Ed en Willemijn, we hebben het vaak over jullie, en dat je mee MOET naar NY. Zonde als je niet doet. Ben trouwens ook erg benieuwd hoe Donny het vindt op school. We zijn nu in Goudet, en hier waren we al eens geweest, we hebben net bij de camping een pizza gegeten en hebben kennis gemaakt met een familie uit Bergen op Zoom.

• 30 Augustus 2009 - 12:32

Ed En Willemien:

Goed dat jullie al zo op schieten maar dat klimmen viel mij wel eens zwaar en jullie zullen nog wel hogere bergen hebben!
    Als je het tegen mensen verteld dat je naar Parijs bent gefietst nemen ze hun petje af voor je af. Nou dat hoeft voor ons niet.
    En jullie gaan nog veel verder! Vandaag hebben we weer eens voor het eerst een fietstochtje gemaakt met de 'vakantiefiets' naar Utrecht (24 km). Jammer genoeg komt het er niet van voorlopig om een flinke fietstocht te maken. We zijn alweer volop aan het werk.
    Fijne tocht verder en hartelijke groeten van Ed en Willemien

• 02 September 2009 - 19:57

Sandra:

Zo het klimmen is begonnen. Gerda, ik heb gisteren ook een maandje afscheid genomen van de sportschool en ben er ook ergens in oktober weer. Heel veel succes!!!