Het einde is in zicht - Reisverslag uit Lepe, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit Lepe, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

09 Oktober 2009 | Spanje, Lepe

We hebben een rustdag in los hermanas gehad, een plaatsje vlakbij Sevilla, we zijn met politiebegeleiding naar de camping gebracht. de volgende dag met de bus een dag naar Sevilla geweest. 's nachts heeft het gegoten en het water stond in de voortent, alles onder de rode klei, zijn we wel even bezig geweest om alles weer een beetje schoon te krijgen. Wij zijn nu in een plaatsje dat heet Lepe en zitten toch weer in een hotel. Lepe ligt ongeveer 25 km van de grens van Spanje en Portugal. We wilden vandaag op een camping, we hebben 10 km langs het strand gefietst en geen csmping te bekennen. en hotels? weinig, en als ze er zijn, dan zijn het super de luxe hotels en boven ons budget. Teun is nog steeds niet af van de skaiterai. het kost hem ook steeds meer moeite het fietsen. Het is goed dat de vakantie ten einde loopt. Nog een dag fietsen en dan (hoop ik) staan we op een camping bij Faro. Dan kunnen we eerst nog wat uitrusten voordat we naar huis gaan. En Astrid wat die onderbroeken betreft, We hebben maar 3 onderboeken mee, en dan kan je iedere dag er een wassen en die hangen we op de tassen onderweg te drogen. Veel liefs, Groeten voor iedereen en tot het volgende bericht. Teun en Gerda ook

• 10 Oktober 2009 - 12:12

Ed En Willemien:

Hoi Gerda en Teun.
    Wat vervelend dat Teun nog steeds niet in orde is! Hopelijk kunnen jullie lekker bij tanken op de camping voordat jullie huiswaarts vliegen.
    We wensen jullie nog prettige dagen.

Groetjes van Ed en Willemien

• 10 Oktober 2009 - 12:39

Sandra:

Nou het end is in zicht, ik wens jullie nog veel plezier de laatste dagen!
    Groetjes!

• 10 Oktober 2009 - 13:24

Rina:

Hoi Fam
    Waarom politiebegeleiding
    Hadden jullie iets cimineels gedaan of reed je op de snelweg (is ons ook een keer overkomen)
    Wat leuk dat je nog aan mijn verjaardag gedacht hebt Je zou denken dat je hoofd wel naar iets anders staat Tot gauw
    liefs Hans en Rina

• 11 Oktober 2009 - 14:26

J+r:

Hoi lieverds,Wat een reis hebben jullie achter de rug Chapeau,maar we moeten er zelf echt niet aan denken!En dan Teun met al dat geknetter van achteren,je durft gewoon niet aan te zetten.Hebben jullie dan niet te weinig onderbroeken bij jullie?We begrijpen het echt ,dat jullie naar het einde snakken.Eerst nog even genieten van jullie laatste stop bij Faro.T+G,wij willen op Schiphol jullie verwelkomen (sleutels etc).Kunnen jullie het vluchtnr en de tijd aan ons doorgeven of per mail,sms (mobiel 06-15399941). lfs j+r

• 12 Oktober 2009 - 10:54

Els Rijkhoff:

Hoi gerda en teun,

....en een nieuw begin daagt!
    Goede terugreis alvast gewenst en misschien tot ziens in het Hollandse.
    geniet nog even van zo'n gegrild Portugees haantje met hete saus!

hartelijke groet,

els