Regen in Spanje - Reisverslag uit Albarracín, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Regen in Spanje - Reisverslag uit Albarracín, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Regen in Spanje

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

14 September 2009 | Spanje, Albarracín

Hallo allemaal,
Voor ik het vergeet: wij kunnen wel mail ontvangen, maar terugsturen lukt niet. Wij zijn nu in Albarracin waar het vandaag feest is. Albarracin ligt 100 km van Cuenca. Wij zijn na 4 hotels weer op de camping. Gisteren hebben we heel veel geluk gehad met het weer, onderweg 3 vette spetters en om ons heen gitzwarte wolken. We konden kiezen hotel of camping en we hebben toch maar voor hotel gekozen, maar goed ook, want toen we op onze kamer kwamen begon het te regenen en toen we aan het eten waren goot het buiten. Vanmorgen weer blauwe lucht en zon. We hebben op een hoogte van 1600 meter gefietst dus dat is best fris. De andere hotels moesten we wel nemen omdat er geen camping in de buurt was. 's Avonds kan je pas om 21:00 uur eten en het ontbijt is wat weinig voor fietsers. Zelfs een dubbel ontbijt is nog te weinig. Het is nog steeds een prachtige route, maar dat is natuurlijk altijd zo door de bergen, je moet erg hard werken, maar de beloning krijg je op de top: een prachtig uitzicht (dat staat altijd in de fietsboekjes). Na een week in Spanje weten, we nog steeds niet wanneer de winkels geopend zijn. Iedere stad houdt zijn eigen regels aan. Beetje moeilijk af en toe. Vandaag, maandag dus, dachten we alles is open, maar deze stad had feest, dus alles dicht. Gelukkig brengt dan de bar van de camping uitkomst. Een bar is ook niet te volgen, als wij naar de bar gaan, om 8 uur 's avonds, is hij dicht. De volgende morgen om 8 uur is hij open. We hebben nog een maand om uit te vinden hoe het allemaal gaat. Groetjes Teun en Gerda ook.

• 15 September 2009 - 20:42

Anneke:

Hallo Plugjes
    Leuk om te lezen waar jullie allemaal zijn geweest, hoop dat het weer goed blijft en dat jullie niet teveel regen krijgen. Op het nieuws was het erg slecht in Spanje. Blijf jullie volgen groetjes van Anneke en Ed

• 17 September 2009 - 12:56

John & Petra :

Hoi Kanjers !
    We hebben net al jullie verhalen weer gelezen. We moesten even een inhaalslag maken omdat we zelf ook op vakantie waren; lekker gewandeld in Zwitserland.
    We staan nog steeds versteld van jullie energie, doorzettingsvermogen en conditie, ook al hebben we dat natuurlijk al wel ervaren tijdens onze vakantie in Nepal.
    Ga zo door en blijf schrijven, leuk om jullie verhalen te volgen.
    Groetjes John & Petra

• 19 September 2009 - 15:43

Rina :

Hoi Bikkels
    Wij zijn gisteren terug gekomen van onze vacantie naar frankrijk 3 weken en geen druppel regen gehad We zijn af en toe met fietsen wat meer bergjes tegengekomen
    dan verwacht dat wordt dan lopen met de fiets naar boven ik haat dat berg af geeft geen enkel probleem ha ha Elke keer moest dan aan jullie denken hoe houden jullie het vol Je hebt nou aanmaal watjes en bikkels

Veel liefs

• 19 September 2009 - 22:35

MARIELLE:

Lieve mama, vond het fijn om je even te horen en dat het met jullie zo goed gaat!!!
    Hoop snel een nieuw verhaal van jullie te lezen. Hier gaat alles ook oke! Donny vroeg wanneer jullie terug komen want hij wil graag even op de draaibank!! Hele dikke kus van ons allemaal ook voor papa.

• 20 September 2009 - 13:47

Geja:

Wat een luxe steeds maar in hotels. Gelukkig nu weer op de camping.Wat een prachtige tocht maken jullie. En Teun heeft vandaag ook nog de Dam tot Dam loop gelopen, jawel hoe kan het. De tijd is +/- 1 uur en 25 min. Na een week geen trainen omdat hij gevallen was en schouder had geblesseerd.
    Ging het toch nog goed. De juiste tijd krijg je nog door.Veel plezier verder nog. Kus Geja

• 20 September 2009 - 18:29

J+r:

hoi lieverds,Hier nog een kleine reactie van ons.We zijn toch trots op jullie,want het zijn toch onwijs hoge hoogtes waar jullie over heen moeten. We moeten er zelf niet aan denken.Toen we zelf naar Granada,natuurlijk met de bus,gingen en we op de achtergrond de Sierra Nevada met haar besneeuwde toppen zagen liggen,waren wij al bekaf van de reis ernaar toe.Laat staan als je dit,zoals jullie,dit hele pokke-eind met de fiets moeten doen.Jullie hebben gelijk het uitzicht is wel adembenemend en fantastisch ,maar wij doen het wel met de bus,als je het niet erg vindt. Ger en Teun,doe het voorzichtig en geniet van alles!Wij blijven genieten!lfs j+r