Overmorgen naar Marokko - Reisverslag uit Algeciras, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Overmorgen naar Marokko - Reisverslag uit Algeciras, Spanje van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Overmorgen naar Marokko

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

27 September 2009 | Spanje, Algeciras

We zijn vandaag in Algeciras aangekomen. We hebben vannacht op een camping in Ronda gestaan, waar we volgend jaar ook zullen staan met de fietsers naar Burkina, jongens, leuke camping. Net voordat we Algeciras binnen fietsten kregen we toch een hoosbui en we konden nergens schuilen, dus drijfnat. En tot overmaat van ramp had Teun een lekke band. Camping konden we niet zo gauw vinden en we zitten nu in Hotel Maria Luisa, volgens de receptionist een hotel waar alleen politiemensen overnachten. Nou veiliger kan dus niet. Morgen blijven we hier, om te kijken hoe het gaat met de overtocht naar Marokko, voor volgend jaar en even kijken waar de jeugdherberg is ook alvast voor volgend jaar. Dindag gaan we dus over naar Marokko. We vinden het zelf best wel spannend. Geja, we zijn inderdaan goed aangekomen, wel 7 kg per persoon. Dan weet je het wel. Fijne vakantie in Turkije, en op den duur went het wel. Het zal wel moeten!!!! Sandra, ik ben benieuwd naar je reis in Vietnam. Petra, dat doet maar je was toch al naar Marokko geweest? en nu weer naar Zwitserland?? Hebben jullie gewandeld daar? Rina, die aardappels met groente eten we hier ook af en toe, en lezen doen we in bed, het enige wat ik mis is de welbekende bruine boterham met echte Hollandse kaas en een kussen. We vullen nu een sloop met een vest etc. maar een echt kussen is toch veel lekkerder. J + R die tandarts kan nog wel even wachten. Bedankt voor het kijken. Dikke kus voor iedereen. Tot in Marokko.

• 28 September 2009 - 15:18

Rina:

Wat zullen de mensen van Burkina bij zijn met zulke betrokken medewerkers Mensen die helemaal naar Marokko fietsen om daar vast de boel te verkennen.Dat kom je normaal toch niet tegen .Maar morgen met de boot mee is altijd leuk vind ik Jullie hebben best nog wel veel tijd om daar te fietsen en langs de kust zjn dacht ik geen bergen maar dat hoor ik nog wel Geniet er nog maar lekker van het mooie weer daar Liefs Hans en Rina

• 28 September 2009 - 17:37

JOLANDA ZAAL:

Hee Plugjes, wat een avonturen!Moet de rest nog lezen maar Marokko klinkt spannend! Zijn zelf ook nog niet zolang terug van vakantie, niet zo spectaculair als jullie maar wij hebben heel veel hoog in de bergen gewandeld. Ook leuk hoor! Ga nu eerst alles lezen voorzichtig hoor en nog veel plezier

• 01 Oktober 2009 - 19:18

Elna:

Hoi Gerda en Teun,

Ik ben onder de indruk van jullie avonturen.
    Erg leuk om het mee te lezenen de fotos te zien. Hopelijk hebben jullie nu wel de meeste regen gehad.
    Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen.
    Gerda ga zo door met de reisverslagen, je schrijf erg beeldend.
    Heel veel groetjes ,

Elna

• 02 Oktober 2009 - 13:32

J+r:

Hoi Ger+ Teun,We zijn benieuwd naar jullie Marokko-ervaringen.Heel spannend!Maar hierna is het dan echt aftellen.Een praktische vraag,wanneer komen jullie terug en hoe laat.In onze agenda staat de 14e en in jullie reismenu de 12e okt.By the way we hadden gisteren een lekkage in het gootsteenkastje.Ik heb de hoofdkraan dichtgedraaid en Marielle gebeld.Boiler bleek achteraf lek te zijn.Erik kwam gelukkig direct en heeft ons uit de sores geholpen.Nu alles weer onder controle.Blijf genieten!Lfs J+R