Hoera, morgen kunnen we weer fietsen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu Hoera, morgen kunnen we weer fietsen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Gerda en Teun Plug - WaarBenJij.nu

Hoera, morgen kunnen we weer fietsen

Door: Gerda en Teun ook

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Teun

15 Februari 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Het verhaal van de Creditcard.
18 dagen voor vertrek naar de USA kwamen we erachter dat onze Creditcard geldig is t/m maart 2011. Meteen een mail gestuurd naar Visa Cards, waar we geen antwoord op kregen. Teun heeft gebeld en toen hebben ze de Card meteen opgestuurd. We kregen een brief met de bevestiging dat de Card verstuurd was en dat we de Card binnen 14 dagen konden verwachten. Gelijk gebeld: de brief was gedateerd 14 januari + 14 dagen dat is 28 januari en wij vertrekken 29 januari, kunnen jullie de card niet met spoed opsturen? Nee, dat gaat allemaal automatisch, hij is nu op de post, wij kunnen er nu niets meer aan doen, maar het duurt 14 dagen dus u heeft hem waarschijnlijk wel op tijd. Tussendoor nog 3 x gebeld. Ze konden er niets aan doen. Op vrijdag 28 januari was hij nog steeds niet gebracht. Dus weg zonder Credit card. Waarschijnlijk is hij zaterdag (2 uur na ons vertrek van Schiphol) bij ons thuis in de bus gevallen. We hebben Ronald gevraagd de Card op te sturen naar een Motel in Kissimmee dat wij (toen we in Fort Myers Beach waren) besproken hebben via Internet. Ronald heeft de Card verstuurd op 4 februari. Wij fietsen naar het Motel en kwamen daar aan op 8 februari. De volgende dag, 9 februari zijn we naar Disney Hollywood Studios geweest en nu maar wachten op post.
10 februari: geen post. 11 februari: geen post, 12 februari: geen post. 13 februari: zondag sowieso geen post, 14 februari: geen post. 15 februari: ik durf het niet meer te vragen en we gaan meteen naar de kamer als we terugkomen van een stukje fietsen. Op de kamer gaat de telefoon: YOU HAVE MAIL!!! Jullie begrijpen dat we heel blij waren!!!!! Ook de mensen van het Motel waren erg blij voor ons!!!!! Dankzij de snelle service van TNT (aangetekend en priority, lees roeiboot en wandelaar) kunnen we morgen eindelijk weer gaan fietsen!!!!!!
Het enige voordeel: we hebben geen lekke banden gehad in deze week.
Lieve groet, Teun en Gerda

• 15 Februari 2011 - 22:53

Janny En Ronald:

Eindelijk, zucht! Het is heel frustrerend als je alles uit handen moet geven ( kaart de 3e pas ontvangen,de 4e febr. gepost en vervolgens TNT en de Amerikaanse post)en er geen vat meer op hebt.
    Gelukkig is aan al die onzekerheid een einde gekomen en kunnen jullie weer gewoon verder.
    Volgens ons hadden jullie de kaart al heel lang, maar hadden jullie gewoon géén zin, luie donders. Aan het werk dus, de fietsen beginnen al te roesten. Vanaf nu gewoon genieten! Liefs J+R

• 16 Februari 2011 - 10:02

Anneke:

Eindelijk,nu rustig de rest van Amerika verkennen,veel fietsplezier de komende dagen
    groetjes Anneke

• 18 Februari 2011 - 12:47

Janny En Ronald:

Hoe is het nu om weer op de fiets te
    zitten. Hopelijk geen spierpijn.Nog leuke dingen meegemaakt.
    Wij hebben twee dagen lekker gefietst
    door de duinen naar Bergen en onderweg heerlijk pannekoeken en poffertjes gegeten. Janny heeft afgelopen week met Geja en Raimonde
    lekker geschaatst.
    Zoals jullie zien maken we optimaal gebruik van jullie huis.
    A.s. weekend komen Yoeri en Geja bij
    ons eten.